Πολίτικη Κουζίνα

Τάσος Μπουλμέτης

Ελλάδα-Τουρκία, 2003

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

FILM EXTRACTS

00:34:1400:39:17

Ο αποχωρισμός

1:09:291:10:26

Η επεξήγηση
Αστρονομία /Γαστρονομία

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1

ΠΑΡΑΤΗΡΩ

ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ:
Ιστορία Γ΄ Γυμνασίου κεφάλαιο 8, Μικρασιατικός Πόλεμος Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου ( διαφορετικότητα)
Έκφραση-Έκθεση Α΄ Λυκείου (Αγάπη) / Β΄ Λυκείου (ρατσισμός)
Νεολληνική Λογοτεχνία Γ΄ Λυκείου: Χ. Λ. Μπόρχες «Ο Άλλος»

Θέματα αναφοράς:
Πρόσφυγας
Φυλετικός ρατσισμός
Φιλία / Αγάπη

Πηγές :
Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Επιλεγμένα αποσπάσματα
Α: 00:37:35 – 00:39:17 Ο αποχωρισμός
Β: 1:09:29 – 1:10:26 Η επεξήγηση
Αστρονομία /Γαστρονομία

Προτεινόμενο ερωτηματολόγιο

1.Ερωτήσεις παρατήρησης
Παρακολουθήστε το τρέιλερ της ταινίας:

Απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα:
– Ποιοι είναι οι πρωταγωνιστές της ταινίας;
– Πιστεύετε ότι ανήκει στο είδος ταινιών μυθοπλασίας ή ντοκιμαντέρ;
– Πού βρίσκονται οι ήρωες;
– Πώς θα χαρακτηρίζατε τη σχέση τους;
– Σε ποιο ιστορικό γεγονός αναφέρεται;
– Πού πιστεύετε ότι έγιναν τα γυρίσματα της ταινίας;

2. Χαρακτήρες:

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ Α

– Περιγράψτε με πέντε λέξεις τα συναισθήματα των πρωταγωνιστών.
– Πώς πιστεύετε ότι νιώθουν ο Φάνης και η Σαϊμέ; Με ποιες σκηνοθετικές επιλογές εντείνεται το κλίμα του αποχωρισμού;
– Η Σαϊμέ χαρίζει στον Φάνη το μικρό παιχνίδι-κουζίνα για να πάρει μαζί του στην Ελλάδα. Τι υποδεικνύει αυτό για τη σχέση τους;
– Πιστεύετε ότι η μουσική αφηγείται τις σκέψεις τους;
– Στο τέλος της σκηνής ο Φάνης περνάει από τον τελωνειακό. Τι πιστεύετε ότι συμβολίζει το σημάδι που του χαράσσει με την κιμωλία; Τι φαίνεται να φοβάται περισσότερο ο Φάνης, τα ταξίδι ή τον προορισμό;
– Οι κεντρικοί χαρακτήρες της συγκεκριμένης σκηνής είναι οι δύο μικροί ήρωες. Γιατί πιστεύετε ότι ο σκηνοθέτης έκανε αυτή την επιλογή;
– Στο πλάνο του τελωνείου ακούγεται η φωνή του αφηγητή. Πιστεύετε ότι πρόκειται για ομοδιηγητικό ή ετεροδιηγητικό αφηγητή;
– Η Πολίτικη κουζίνα περιέχει έχει αρκετά αυτοβιογραφικά στοιχεία. Προσπαθήστε να τα εντοπίσετε!

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ Β
– Για ποιο λόγο ο πατέρας του Φάνη κατηγορεί τον εαυτό του; Ποια είναι τα συναισθήματα του;
– Στη διάρκεια της αφήγησης του, ο χρόνος αλλάζει. Για μια στιγμή μεταφερόμαστε στο παρελθόν και στο πλάνο εμφανίζεται ένας ήρωας με καμπαρντίνα και καπέλο. Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο ρόλος του και πώς σχετίζεται με την ιστορία που αφηγείται ο πατέρας του Φάνη;
– Είναι η ατμόσφαιρα ευχάριστη; Με τι είδους πλάνα καταγράφει η κάμερα τα συναισθήματα των ηρώων;

3. Κινηματογραφική γλώσσα: ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ Α

– Προσπαθήστε να μετρήσετε τα πλάνα που έχει η συγκεκριμένη σκηνή, αλλά και τη διάρκεια τους.
– Σε ποια σημεία της σκηνής η κάμερα παραμένει σταθερή και σε ποια κινείται; Όταν κινείται ποια κατεύθυνση ακολουθεί και γιατί;
– Τα πλάνα πλαισιώνονται από την μουσική σύνθεση Ο Σταθμός η οποία ακούγεται μόνο μια φορά κατά τη διάρκεια της ταινίας. Ο ρόλος της κάμερας πέρα από αφηγηματικός είναι και επικοινωνιακός. Τι πιστεύετε ότι καταφέρνει να επικοινωνήσει στο κοινό;
– Παρακολουθείστε ξανά στη σκηνή και επιχειρήσετε να δώσετε ένα τίτλο σε κάθε πλάνο.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ Β
– Με ποιο τρόπο πλαισιώνει η μουσική τις σκέψεις και τις επιθυμίες των πρωταγωνιστών; Υπονοεί τη νοσταλγική διάθεση και την αναπόληση για όσα άφησαν πίσω;
– Ποια είναι τα χρονικά επίπεδα και με ποιο τρόπο επιτυγχάνονται; Πέρα από την αναδρομική αφήγηση, υπάρχει κάποιο σκηνοθετικό εύρημα που λειτουργεί ως εργαλείο μετάβασης στον χώρο και στον χρόνο; Ποιο;

4. Κοινωνικό-ιστορικό πλαίσιο / Αποσπάσματα Α + Β:

– Ο Φάνης και η οικογένειά του εγκαταλείπουν την Πόλη. Για ποιο λόγο; Η φυγή τους αποτελεί προσωπική επιλογή;
– Πώς νιώθει ο μικρός Φάνης όταν φτάνει στο ελληνικό τελωνείο;
– Τι σημαίνει προκατάληψη; Ποιοι ή ποιες ομάδες αντιμετωπίζονται συνήθως στερεοτυπικά; Ποια μορφή παίρνει συνήθως αυτή η διάκριση και με ποιους τρόπους εκδηλώνεται;
– Τι σημαίνει ξένος; Μπορείτε να θυμηθείτε πότε και πού νιώσατε για τελευταία φορά ξένοι; Ποιες δράσεις προκάλεσαν αυτά τα συναισθήματα;

– Πιστεύετε ότι στην Ευρώπη του 21ου αιώνα υπάρχουν μειονοτικές ομάδες που βίωσαν ή βιώνουν παρόμοιες καταστάσεις; Μπορείτε να εντοπίσετε παρόμοια παραδείγματα των τελευταίων 20 χρόνων;
– Φανταστείτε ότι συμβαίνει το ίδιο ακριβώς σε μια γειτονική σας οικογένεια. Χτυπάει η πόρτα και σας ανακοινώνουν ότι χρειάζεται να εγκαταλείψουν την χώρα άμεσα. Τι θα επιλέγατε να τους χαρίσετε;

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2

ΚΡΙΝΩ

ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΤΙΚΗ

 1ο βήμα: Διαβάστε τις παρακάτω κριτικές.

2ο βήμα: Συμπληρώστε τον πίνακα ανάλογα με τα θετικά ή αρνητικά χαρακτηριστικά που αποκομίσατε από την αποσπασματική αυτή προβολή.

3ο βήμα: Γράψτε τη δική σας κριτική και βαθμολογήστε.

ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Όμως δεν είναι μόνο η άψογη φωτογραφία και ο ταξιδιάρικος αέρας της καλλιτεχνικής διεύθυνσης που μαγεύουν. Οι μελωδίες δια χειρός Ευανθίας Ρεμπούτσικα μοιάζουν σαν μουσικές απ`το παρελθόν, φορτισμένες με αναμνήσεις, γεμάτες συναισθήματα. Χωρίς αμφιβολία η επιλογή των ηθοποιών έγινε πολύ προσεκτικά, τόσο που ο καθένας τους χωριστά μοιάζει γεννημένος για να υποστηρίξει τον χαρακτήρα του και όλοι μαζί σαν σύνολο [είναι] γεννημένοι να συνυπάρξουν και να δώσουν ζωή σε μια απ`τις μεγαλύτερες κινηματογραφικές παραγωγές που έκανε ποτέ η χώρα μας.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου, Cine.gr

http://www.cine.gr/film.asp?id=703662&page=4

Προσωπικότητες ξεχωριστές, παιδικοί έρωτες που ποτέ δεν ξεχάστηκαν, λέξεις απλές, όμορφες, ανθρώπινες, που μιλούν απευθείας στην ψυχή, μας συγκινούν και μας παρασύρουν σ’ένα ταξίδι μέσα στο Σύμπαν! Σ’ένα Σύμπαν όπου τα πάντα είναι θέμα γαστρονομικής αντίληψης, όλα περνούν απ’την κουζίνα, τα συναισθήματα φουντώνουν ή γαληνεύουν πλήρως εξαρτημένα από τα καρυκεύματα και πάλλονται στέλνοντας μηνύματα στο μυαλό και την καρδιά με οχήματα τις αισθήσεις. Οι άνθρωποι κρίνονται και χαρακτηρίζονται από τη μυρωδιά που κάποιο φαγητό έχει αποτυπώσει στα ρούχα τους, οι σχέσεις δυναμώνουν και δένουν τους ανθρώπους ή διαλύονται εξαιτίας κάποιου μπαχαρικού που χρησιμοποιήθηκε εκούσια ή μη σε λάθος φαγητό τη λάθος στιγμή!

Έλενα Ανδρεάδου, Cine.gr

http://www.cine.gr/film.asp?id=703662&page=4

Σαραντάρης αστροφυσικός επιστρέφει στην Κωνσταντινούπολη και μαζί στις αναμνήσεις της παιδικής του ηλικίας… Όταν θολώνουν τα μάτια από τα δάκρυα, θολώνει και η κρίση του κριτικού μαζί τους. Μια κουζίνα γεμάτη με νοσταλγία είναι η ταινία του Μπουλμέτη, αλλά καμιά φορά παίρνει τον εύκολο δρόμο για την καρδιά μας και άλλες φορές μας πιάνει από το χέρι και μας οδηγεί, σαν παιδί αθώο, σε μονοπάτια θύμησης. Τα μπαχάρια από το μαγαζί του παππού, οι οσμές και υφές του φαγητού, πυρήνες κάθε στιγμής της καθημερινότητας, πλέκουν έναν ιστό ανάμνησης και συναισθημάτων γύρω από τον ήρωα, τον Φάνη και από εμάς, τους θεατές της ιστορίας του. Η κουζίνα της Πόλης, της όμορφης, αγαπημένης, πληγωμένης πόλης των διωγμένων Ελλήνων, εισχωρεί σε κάθε ίνα των ανθρώπων και σε κάθε πτυχή της ταινίας.

[…] Το αλάτι πασπαλίζει τη ζωή, είναι η ασημόσκονη του σύμπαντος που χωρίς να φαίνεται, νοστιμίζει τα πάντα. Πού να μπουν τόσες γεύσεις σε ένα στόμα, δυο μάτια, ένα μυαλό;

Λίλυ Μ.Παπαγιάννη,

ΣΙΝΕΜΑ, Νοέμβριος 2003, τεύχος 150.

Πώς όμως κατόρθωσε η ταινία «Πολίτικη Κουζίνα» να συνεγείρει το απαθές και μάλλον καχύποπτο στις εκάστοτε καλλιτεχνικές απόπειρες των συγχρόνών του Ελλήνων κινηματογραφιστών «πλατύ κοινό», συσπειρώνοντάς το και συγκεντρώνοντάς το ομαδόν στις σκοτεινές αίθουσες; Πώς απέκτησε δηλαδή τη λειτουργικότητα και αμεσότητα των ταινιών του λαοφιλούς ΠΕΚ, του «παλιού ελληνικού κινηματογράφου» που αγάπησαν οι γηραιότεροι θεατές, χωρίς να καταφύγει σε στυλιστικές λαϊκότροπες ευκολίες και αντιγραφές και χωρίς να απογοητεύσει και να απομακρύνει τους νεότερους οπαδούς του ΝΕΚ, του «νέου ελληνικού κινηματογράφου» των δημιουργών, ή του ΣΕΚ, «του σύγχρονου ελληνικού κινηματογράφου» της τελευταίας εικοσαετίας, με τις ανανεωμένες θεματικές, τις διαφορετικές αισθητικές αντιλήψεις και τις πειραματικές αναζητήσεις;

Η Πολίτικη κουζίνα, μια κλασική ταινία μυθοπλασίας που διολισθαίνει ανάμεσα στα είδη, αφού μπορεί να χαρακτηρισθεί κοινωνική, πολιτική, ιστορική, κωμωδία ή δράμα, λειτουργεί πρωτίστως σαν μια αναστοχαστική περιπλάνηση σ’ ένα οριστικά χαμένο παρελθόν. Η αφηγηματική πλοκή φέρνει τον θεατή πίσω στην Κωνσταντινούπολη της δεκαετίας του 1950. Στην πόλη-σύμβολο της απώλειας και του τραύματος στο συλλογικό φαντασιακό, όχι μόνο της αποδεκατισμένης ελληνικής κοινότητας που την κατοικούσε.

Μαρία Μοίρα,

Πολίτικη κουζίνα: Ένας τόπος μνήμης, Η Αυγή, 21 Φεβρουαρίου 2016

http://www.avgi.gr/article/10812/6284474/politike-kouzina-enas-topos-mnemes

Στα +

 

Στα – 

 

 

 

 

 

 

Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΟΥ

 

 

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΩ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3

Η ενσυναίσθηση

ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ: Έκφραση – Έκθεση  Β –  Λυκείου Προσφυγιά/Μετανάστευση

  

  1. Σκεφτείτε για ποιους λόγους μπορεί να χρειαστεί να αλλάξουν τόπο διαμονής οι άνθρωποι (π.χ. πόλεμος, φυσικές καταστροφές, δίωξη, ευκαιρίες για απασχόληση ή σπουδές σε μια άλλη χώρα κ.λπ.)
  2. Μετά τον καταιγισμό ιδεών, αναλάβετε να δημιουργήσετε και να συμπληρώσετε τον «Χάρτη της ανάγκης και της επιλογής». Αναρτήστε σ’ ένα σημείο της τάξης ένα χαρτόνι και καταγράψτε από τη μια τους λόγους που αναγκάζουν τους ανθρώπους να μετακινηθούν παρά τη θέλησή τους, και από την άλλη τους παράγοντες για τους οποίους επιλέγουν οι άνθρωποι να αλλάξουν χώρα διαμονής.

Μήπως τελικά το αν κάποιος άνθρωπος χαρακτηρίζεται ως πρόσφυγας ή μετανάστης καθορίζεται από τα αιτία και τη φύση της μετακίνησης, αν δηλαδή η μετακίνηση που πραγματοποιήθηκε ήταν αναγκαστική ή εκούσια;

  1. Χωριστείτε σε ομάδες ανά 4-6 άτομα. Κλείστε τα μάτια σας και φανταστείτε ότι είστε μέρος μιας ομάδας –ή, καλύτερα, μιας «οικογένειας»– που προέρχεται από μια ξένη ή φανταστική χώρα και ότι ο καθένας σας έχει μια συγκεκριμένη ταυτότητα.
  2. Ως μέλη κάθε ομάδας/οικογένειας, πρέπει να σκιαγραφήσετε το προφίλ της οικογένειάς σας και να μοιράσετε μεταξύ σας ρόλους, ώστε κάθε οικογένεια να αποτελείται από δύο ενήλικες (π.χ. μητέρα, πατέρα, γιαγιά, θείος κ.λπ.) και τα υπόλοιπα μέλη της να είναι παιδιά (κόρες ή γιοι, ανάλογα με το φύλο των μαθητών που θα πάρουν το ρόλο του παιδιού). Διαλέξτε ένα οικογενειακό επώνυμο και δώστε σε κάθε μέλος καινούργια μικρά ονόματα.

Χρησιμοποιήστε ερωτήσεις που βοηθούν να δημιουργήσουν στο μυαλό τους μια πιο λεπτομερή εικόνα (π.χ. «τι χρώμα είναι τα μαλλιά σου;», «πώς είναι το δωμάτιό σου;», «ποιος είναι ο αγαπημένος σου φίλος;» κ.λπ.).

  1. Ενώ έχετε ακόμη κλειστά τα μάτια, ο εκπαιδευτικός σάς διαβάζει το παρακάτω κείμενο:

«Είναι Κυριακή και έχετε βγει για μια συνηθισμένη οικογενειακή έξοδο στην πλατεία της πόλης σας. Ο καιρός είναι υπέροχος και έχετε ευχάριστη διάθεση. Ξαφνικά, ένα αεροπλάνο πραγματοποιεί χαμηλή πτήση πάνω από τις στέγες των σπιτιών. Ο εκκωφαντικός θόρυβος σας ξαφνιάζει και σας τρομάζει. Λίγα λεπτά αργότερα εμφανίζεται από μακριά ένα ολόκληρο σμήνος αεροπλάνων και επιτίθεται στην πόλη. Βόμβες εκρήγνυνται,εκτοξεύοντας παντού θραύσματα. Πυκνός καπνός πνίγει τον δρόμο όπου τυχαίνει να βρίσκεται η οικογένειά σας. Άνθρωποι ουρλιάζουν και τρέχουν προς όλες τις κατευθύνσεις.Η οικογένειά σας χωρίζεται. Είναι αδύνατον να δείτε μέσα από τον πυκνό καπνό που κάνει το λαιμό σας να τσούζει και να πονά. Αρχίζετε να φωνάζετε κι εσείς, ελπίζοντας ότι θα βρείτε την οικογένειά σας και ότι έτσι θα μπορέσετε να ξεφύγετε όλοι μαζί. Με μεγάλη δυσκολία καταφέρνετε να εντοπίσετε μέσα στον πανικό τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς σας. Κατά τη διάρκεια των βομβαρδισμών, το μικρότερο παιδί της οικογένειάς σας τραυματίζεται στο πόδι, ενώ τα πάντα γύρω είναι καλυμμένα με συντρίμμια και χαλάσματα. Συζητάτε μεταξύ σας στα γρήγορα και αποφασίζετε ότι η κατάσταση είναι πολύ επικίνδυνη για να παραμείνετε στην πόλη. Έχετε ελάχιστο χρόνο μέχρι τον επόμενο βομβαρδισμό για να πάρετε μαζί σας ό,τι προλάβετε από το σπίτι σας και να τραπείτε σε φυγή αναζητώντας ασφάλεια σε άλλη περιοχή.»

  1. Αφού ανοίξετε τα μάτια σας, πρέπει μέσα σε πέντε λεπτά να αποφασίσετε ανά οικογένεια πώς θα τραπείτε σε φυγή και τι θα πάρετε μαζί σας. Κάθε μέλος της οικογένειας μπορεί να πάρει μαζί του ένα αντικείμενο. Καταγράψτε το αντικείμενο αυτό στο χαρτάκι σας, συγκεντρώστε όλα τα χαρτάκια μαζί σε ένα σάκο/κουτί και παραδώστε τον σ’ έναν από τους ενήλικες της οικογένειας.
  2. Τελικά καταφέρατε να τραπείτε σε φυγή και να φτάσετε στα σύνορα με μια γειτονική χώρα, όπου όμως έρχεστε αντιμέτωποι με μια ενέδρα ενόπλων. Συμμορίες ληστών, που εκμεταλλεύονται την ευάλωτη κατάσταση του πληθυσμού που τρέπεται σε φυγή, απειλούν τις οικογένειες πριν προσπαθήσουν να περάσουν τα σύνορα. Πρέπει να εξαγοράσετε τη διάβασή σας με τα μισά από τα αντικείμενα που πήρατε μαζί σας ανά οικογένεια. Κάθε ομάδα θα πρέπει να συζητήσει και να αποφασίσει ποια αντικείμενά της θα παραδώσει στους ληστές.
  3. Στο τέλος συγκεντρωθείτε όλες οι οικογένειες σε κύκλο και παρουσιάστε η κάθε μία ποια αντικείμενα κατάφερε να πάρει μαζί της εγκαταλείποντας την πατρίδα της και ποια αναγκάστηκε να αφήσει πίσω.

Σκεφτείτε:

  • Πόσο δύσκολο ήταν να αποφασίσει κάθε μέλος τι θα πάρει μαζί του από την πατρίδα; Σας εξέπληξε κάποια επιλογή άλλων μελών ή άλλης οικογένειας;
  • Τα αντικείμενα που διαλέξατε είχαν κάποια χρηστική ή συναισθηματική αξία; Θα σας βοηθούσαν να επιβιώσετε και να διαφύγετε σε μια άλλη χώρα, αν έπρεπε στην πραγματικότητα να εγκαταλείψετε την πατρίδα σας ως πρόσφυγες;
  • Τι θα σας έλειπε περισσότερο από την πατρίδα σας, αν έπρεπε να την εγκαταλείψετε;
  • Η δραστηριότητα αυτή ήταν ρεαλιστική; Οι πρόσφυγες έχουν πάντα το περιθώριο να μαζέψουν τα πράγματά τους;

http://www.unhcr.gr/ekpaideysi/ekpaideytiko-yliko/drastiriotites-biomatikis-mathisis-sta-anthropina-dikaiomata-kai-ta-dikaiomata-ton-prosfygon

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4

Η έμπνευση

ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ: Εικαστικά & Έκφραση-Έκθεση Β’ Λυκείου:

Εξειδίκευση

Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός

Με αφορμή τα αποσπάσματα που παρακολουθήσατε και τη δραστηριότητα «Ενσυναίσθηση», δημιουργήστε τη δική σας κινηματογραφική σκηνή.

Προσπαθήστε να μεταφέρετε τους στόχους και τα κίνητρα του σκηνοθέτη στο σύγχρονο κοινωνικό πλαίσιο και στις δομές που ισχύουν στις μέρες μας. Πώς φαντάζεστε την Πολίτικη Κουζίνα του 2016;

1.Αν έχετε διάθεση για δημιουργία σχεδιάστε τα πλάνα σας με χαρτί και μολύβι στο  story board που θα βρείτε παρακάτω (βλ.Manuals – Script). Διαφορετικά μπορείτε να δημιουργήσετε ένα ψηφιακό story board, μεταβαίνοντας στην παρακάτω σελίδα http://www.comicstripcreator.org/. Επιλέξτε τον κατάλληλο σκηνικό χώρο, την ενδυμασία, το μακιγιάζ, τη μουσική επένδυση και σκεφτείτε ποια προβλήματα θα αντιμετώπιζαν οι ήρωες.

  1. Ανοίξτε την κάμερά σας: 3, 2, 1, πάμε!

STORY BOARD

Αρ. Σκηνής:                 Αρ. Πλάνου:

ΧΩΡΟΣ:

ΕΙΔΟΣ ΠΛΑΝΟΥ:

ΔΡΑΣΗ:

ΔΙΑΛΟΓΟΣ:

ΔΙΑΡΚΕΙΑ:

ΗΧΟΣ:

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 5

Η ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ

ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ:

Έκφραση-Έκθεση Β’ λυκείου: Εξειδίκευση

Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός

Δημιουργήστε το δικό σας ντοκιμαντέρ μικρού μήκους (10’) με τίτλο Ξένος είναι…

  1. Χωριστείτε σε τρεις ομάδες: συνεντευξιαζόμενοι, εικονολήπτες, σκηνοθέτες.
  2. Επιλέξτε διαφορετικούς χώρους και χρόνους καταγραφής π.χ. Αρχικά, οι συνεντευξιαζόμενοι απαντούν ενώ βρίσκονται εντός της σχολικής τάξης. Μετά από αρκετές μέρες το γύρισμα πραγματοποιείται σε ένα από τα αγαπημένα σας στέκια –πάρκο, πλατεία κ.ά.– αλλά το ερώτημα παραμένει ίδιο.
Τίτλος παραγωγής Παραγωγός Σκηνοθέτης
ΜΕΡΑ ΛΗΨΕΩΝ ΕΣΩΤ/ΕΞΩΤ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΚΑΜΕΡΑ (ΤΡΙΠΟΔΑ, ΓΕΡΑΝΟΣ,DOLLY) ΗΧΟΣ (ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΦΗΓΗΣΗ) ΠΛΑΝΟ (ΓΕΝΙΚΟ, ΚΟΝΤΙΝΟ κ.ά.) ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΜΕΡΑΣ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΗΘΟΠΟΙΟΙ
 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

ΓΕΝΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

European Films For Innovative Audience / Designed by Freelance Creative